3 Juni - Tivoliparken Kristianstad

Ja, nu var det då äntligen min tur igen!

Jag anlände till Kristianstad vid 16, för att leta mig fram till Tivloliparken där tjejerna skulle uppträda på premiären av allsångskvällen.
Efter ett tags virrande och ca 3 varv runt Kristianstad hittade jag rätt.
När jag kom fram spanade jag snabbt in stället och drog mig till staketet... Så kom tjejerna ut och efter lite vinkande så kom dom glatt fram allihopa och vi snackade kort innan dom skulle göra sig iorndning för middagen.
Så vi sa hej då för just då, och jag gav mig iväg till sidan av scenen.
Efter en stund drog jag iväg för att hitta penna och något att skriva på, då tjejerna ville ha en skylt. Hittade tillslut en sak som fick leka skylt för dagen (vad som stod kommer ni kunna se i slutet på inlägget). Måste lägga till att det var den absolut fulaste saken jag någonsin gjort! Men de verkade bli glada i alla fall, de fick se den innan allt nämligen.
Sedan var det dags att ta plats längst fram, där var det ja ganska okej. Ett tag, men sedan så hände lite saker, men det kan ni läsa om i min egen blogg. Tjejerna entrade scenen och började med Mango Nights, sedan blev det allsång, de hade valt En kväll i Juni! (som dom gjorde super!) och sedan Smiling in love.
Efter lite andra artister så kom tjejerna åter upp på scenen. Då blev det Vamos Vamos (älskar den!) och sedan blev det Ted Gärdestad Medly! Woho :D Så sjukt bra!
Sjöng med för full hals! Okej, det gjorde jag i alla låtarna.
Ja, sedan var det inte mycket mer, sist av allt så kom alla artisterna upp på scenen och Olas Natalie spelades, Ola gav micken till Frida som sjöng den riktigt bra tycker jag! Haha...
Sedan blev det signering utanför, stot och fotade lite, med mobilen då kameran blev full under spelnigen! Sedan blev det hejdå, men det blir ju nytt möte redan på Fredag, för alla utom mig.
På Söndag samlas alla igen, då på skansen... Ni kan inte missa oss!

Ha det bra!!
Kramar // Emma

(film kommer snart)



Caracola gillar TeamCaracola och TeamCaracola gillar Caracola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0