24 Maj - Åkersberga!

Igår var vi ju som sagt rikstäckande och täckte upp alla ställen med Caracola. Jag var i Åkersberga och Carro och Milla i Arboga. Nu ska ni få veta lite om vad som hände i Åkersberga!

Jag hade tänkt åka redan vid 10 men orkade inte så åkte vid kvart i 11. Jag tänkte ju att det ändå inte har nån betydelse då jag ändå är där innan dom kommer. Jag kom dit vid kvart över 11, det var då en kvart kvar tills dom skulle uppträda. Redan 20 över 11 så kommer dom dit men självklart går dom ju inte upp på scen förrän halv. Dom började såklart med Mango nights, men ljudteknikern fick inte upp ljudet direkt så lite av introt försvann xD Men det gick bra resten av låten. Sen var det dags för Love Alive. Jag blev grymt glad att dom bytte ut Vamos vamos så man får lite variation :D Sen blev dom intervjuade av Linda som var konferencier iställer för AnnaMia som var nere i Arboga. Efter det var det time för Smiling in Love! Självklart var jag tvungen att dansa med och shit va alla runt omkring BLÄNGDE på mig, haha xD Men Caracolorna tyckte det var kul att jag dansade med iallafall, det var det viktigaste!

Sen var det signering och gud va med folk det var jämfört med Stinsen. Så jag satte mig ner och väntade och sjöng med i skivan, även då utblängd. Sen när kön började ta slut så ställde jag mig och var strax framme vid tjejerna. Dom fick signera en skiva och sen pratade jag en snabbis till med dom, men så kom det mer folk och typ "tog över" haha xD Men innan jag gick så tog jag självklart bild tillsammans med dom. Sen var det bara att sätta sig på Roslagsbanan in till stan då jag skulle till Gröna Lund,

Det var den här dagen det och Caracolorna var som alltid lika underbara!

På torsdag smäller det igen, fast då slipper jag vara själv (a) Då är jag, Milla och Carro där tillsammans!
/Mikael



Caracola - Love Alive (Dock är Bilden inte synkat med ljudet då min kamera är sämst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0