Dålig uppdatering...

Ja nu var de länge sen vi skrev något här... Men vi har haft väldigt fullt upp allihopa, skolorna har börjat för det flesta!! Själv flänger jag mest fram och tillbaka till Stockholm, haha!! Men jag ska faktiskt ta tag i och lägga över all filmning vi gjort på sistone till datorn, så vi får klippa ihop de till filmer och slänga ut här : ) Så håll till godo, de kommer snart upp hoppas vi : )

Caracola har inte haft så mycket spelningar sen sist, men igår var de och uppträdde på Älvsjömässan och idag har de varit i Karlskoga : ) Och Imorgon kommer dem att uppträda på Köpingmässan då i Köping, delar av oss kommer att infinna oss där, nämligen jag och Milla :D De ska bli väldigt kul att se tjejerna igen!!! Det kommer självklart komma ett inlägg om dagen sedan : )

De var allt för mig denna gång.
Smiling in love
/ Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0