Frida i Idol!

Just nu händer det inte så mycket med Caracola, jag tror dom är på en välbehövlig semester. Inga gig iallafall. Därför är det lite dött här på bloggen, men jag tänkte bjuda på en bild iallafall. Jag har idag införskaffat Idol 2004 på DVD, eftersom Frida är med. Därför tänker jag nu bjuda på en bild ifrån hennes audition.


Hon sjöng låten Fame ifrån musikalen med samma namn

Strax därefter, när hon gått vidare, fick man även höra henne joddla! Jag ska försöka fixa upp klippet på YouTube, men vet inte om det går.. Men försöka, det ska jag!

Vi hörs snart igen!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: f

åh, jag skulle verkligen vilja se de videorna! :D snälla få in dem på youtube.

2009-01-08 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0